lørdag 3. juli 2010

Nå skal jeg kose meg


Jeg er hjemme alene og nå skal jeg sige ned i sofaen. Hr Lykkeligs store lidenskap er hans trommer og i kveld har han gått for å spille sammen med noen kamerater. Jeg syr og han spiller, det betyr så utrolig mye at vi begge to har hobbyer som kan gi oss ekstra energi og glede.



Så her i stuen skal det spises norkse jordbær, tomater og drikkes iskald istee i fargerikt glass. Jeg skal se himmelblå og har endelig fått sesong 3 på dvd. Tror det er en av de fineste seriene som noen gang har gått på tv.


2 kommentarer:

Anonym sa...

God kveld, god kveld:)
Høres ut som du har en knakende god kveld foran deg. Himmelblå er herlig! Jeg syns det var trist da det var over... Innmari fin serie:)

Søte skåler du har der, er det House Doctor?

Tuddelu!

Lykkelinn sa...

Det så ut som en skikkelig herlig kveld, håper du koste deg masse!