søndag 25. juli 2010

"TADAAA"....


...eller noe sånt i den duren. Vi er hvertfall ferdige med terrasen og det er så gøy. Nå har vi to store gode terraser på begge sidene av huset. Jeg har plantet bedd med lavendel i langs terrasen. Og ser jo virkelig at vi trenger mange blomsterpotter til neste år. Var å kikket på potter på Hageland og Plantasjen, men holdt på å falle i gulvet når jeg så prisene. Det var virkelig ikke verdt det å kjøpe en middels stor potte til nærmere 500 kroner, så til neste år for vi dra til Danmark og fylle opp bilen. Har hørt at det er billigere der.


Hagemøblene vi hadde oppe på terrasen er flyttet ned også har vi kjøpt nytt sett til å ha oppe. Vi var heldige og fikk kjøpt det på salg.

                           Før                                                                     Etter



Helgen har godt utrolig fort og jeg har hatt besøk av Trine med bloggen kreativ tommel. Vi har kjent hverandre i noen år nå og jeg synes det var utrolig gøy når hun også begynte å blogge i vår. Jeg har virkelig savnet henne så det var godt med besøk fra rogalandet. Vi har shoppet og jeg har prøvd å være guide i Kristiansand noen som er litt vanskelig når man ikke er helt kjent selv.
Vi har spist god mat og drikke, og kom oss ikke i seng før nærmere klokken tre. Det er deilig med sommer.



I kveld skal jeg på Pink konsert og jeg gleder meg. Tror dette blir sommerens høydepunkt utenom huset så klart. Ha en god kveld alle sammen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

verandaen ble jo kjempeflott! Dere er flinke dere to:)

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!

Så kjempefint det blei med ny veranda! E så deilig med stor uteplass. Og dåkker har to! Heldigen;)
Ja e helt syke priser på blommsterpotter for å ha ute, men æi håpe på at det blir litt salg no på slutten av sommeren. Treng jo også en del potter.
Det blei kjempefint når dåkke rbare hadde kvite utemøbler, det gjorde sæi skikkelig
Og så fine blomstrer du har. Æi har også lyst å gå til innkjøp av lavendel..Vet du om det e blomstre som kommer opp år etter år? Har så alt for lite peiling på sånt...
Ja e koselig emd besøk om sommeren, og serlig når det e av gode venninner. Bra dåkker kosa dåkker:)
Håpe du har en kjempefin kveld på Pink konsert!
Klæm fra tøvsjura Kristine

Christine sa...

WOW :D Elsker terrassen deres! Ble kjempeflott :D Og nye møblene var kjempefine :D