mandag 12. juli 2010

Beautiful blogg award



Nå har jeg fått bloggawarden av 3 stykk, jeg har fått av Kreativ tommel, Tøvsjur og Miss Moon. Håper ikke at det virker som jeg er utakknemelig for jeg synes det er mega koselig å få slike påkjennelser, men tiden flyr og når jeg endelig har fått tid til å blogge har jeg ønsket å vise bilder fra huset. Smikker meg selv på fingrene -hihi.


Sammen med denne awarden skal jeg visst fortelle dere sju ting dere ikke vet om meg. Så da for jeg forsøke:

  1. Jeg har bitt negler siden jeg var liten og forsøker nå å slutte (krysser fingrene).
  2. Jeg er livredd kuer, selv om jeg er oppvokst på bondgård. 
  3. Jeg savner Sandnes og Stavanger veldig. 
  4. Jeg er aggresiv i trafikken.
  5. Baking er terapi for meg.
  6. Jeg skal gifte meg neste sommer:)
  7. Også jeg elsker å ta fram en god bok.
Da var det endelig gjort. Jeg ser jo at det er forskjellige regler for disse awardene, men siden jeg er så sent ute har de aller fleste fått denne påkjennelsen. Så jeg blir en liten regelforbryter, obs!

Dere skal ikke se bort i fra at det blir to innlegg fra frøken Lykkelig i dag.

Ingen kommentarer: