søndag 18. juli 2010

Ansiktsløft

Framsiden på huset er i gang med å få et reelt ansiktsløft, jeg glemte jo selvfølgelig å ta bilde av framsiden sånn som den var. Det som stod der var en uferdig terrase med et ulovelig gjære som ikke var fullført. Det fantes ikke levegg mot naboen og man kunne til tiden føle at naboen gikk inn i vårt hus. Flere har banket på på feil dør og vi ville ha litt mer privatliv. Så nå bygges det nytt, den gammle er helt borte noe som er helt fantastisk deilig.
Vi kan allerede se hvor fint det kommer til å bli.


Drømmen er å ha en frodig hage slik som den i det nye Bolig Liv. Selv om vi bor midt i et byggefelt så har vi uendelig med muligheter på den tomten vi har, og etterhvert skal det nok blomstre hos oss. Jeg vil ha erteblomster, lavendel, duftroser, stemorsblomster, hortensia og mye mye mer. Jeg vil ha muligheten til å plukke inn friske bukketter gjennom hele sommeren. Gleder meg til å vise dere den ferdige terrasen, håper det blir tidlig i neste uke.

4 kommentarer:

Tøvsjur sa...

Så spennanes med et ansiktsløft på huset dåkkers! Glede mæi masse il å se det ferdige resultatet.
Æi drømme også om hage med masse blostrer som kan pynte opp for oss hele sommeren. Neste år håpe æi vi kan legge litt mere tid i uteområde våres:)
E så spennanes å se kordan det går med dåkker no:)
Klæm fra tøvsjura Kristine

Sukkertøy for øyet sa...

..Herlig med slike mål og drømmer..
Skjønner godt du ønsker deg en frodig hage med alle de farger du kan tenke deg og dufter av lavendel..
Spennende å se utviklingen av hagen deres:)

..Sååå koselig innlegg under her..Nydelig pute
Elsker fargene:)

Lykkelinn sa...

Det ser ut som det blir kjempefint til slutt, og ekstra morsomt at du viser fram underveis i prosessen også! Det er jo da de morsomste bildene kommer! ;)

Jeg drømmer også om en frodig hage slik som du beskriver, men må foreløpig klare meg med en 2x2 m balkong midt i byen... Men en vakker dag!!

Anonym sa...

Hei vennen!
Du har jammen meg en flink mann som kan hjelpe deg og realisere dømmene dine ;)
Jeg må si at jeg virkelig er imponert over hvor mye dere har gjort den korte tiden dere har bodd i Kristiansand.

Kjøkkenet deres er jo virkelig lekkert, likte kjempegodt de nye putene du har sydd!
Gleder meg til å se hele huset (og selvfølgelig deg), på FREDAG!!!!

Ha en fin dag og uke!
Klem :)