torsdag 29. juli 2010

I hundre og ti....

går ting for tiden. Dette blir et rakst innlegg, men jeg måtte bare vise dere det nye asymmetriske lappeteppet jeg har sydd også den nydelige blomsten jeg kjøpte i går. Vi får øyeblikk folk og helgen er fullt planlagt. Her skal den siste helgen før det braker løs i ny jobb brukes.
Det blir tid til to bursdagselskaper, ned til sentrum for å se på alle de fine seilbåtene som kommer inn til Kristiansand i helgen og overnattingsbesøk.
Også må jeg forberede meg til første dag i ny jobb.



Nå må jeg løpe, ha det gøy alle sammen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Har fulglt bloggen din en stund og det er hyggelig. Er selv førskolelærer og ønsker deg lykke til i jobben:-)

annicken_j sa...

Kjempe fint teppe :D:D Og så søt blomst! Ha fine dager i ditt nye fine hjem :D

Nina B. sa...

Hei hei!

Så utrolig fint teppe du har laget!
Herlige farger :)

Kikket litt nedover bloggen din - så utrolig fint dere får det. Og så deilig med store, gode terrasser. Butikken du ikke husket navnet på i Søgne er sikkert "Gave- og interiørhuset". Ganske stor butikk, sant? Herlig HD putetrekk, og dørmatte! I like ☺

God helg, og masse lykke til i ny jobb!

Hilsen Nina

Tøvsjur sa...

Hei på dæi frøken!
Så herlig teppe du har sydd! Likte fargan kjæmpegodt!
Og for en nydelig blomst du har:)
Spennanes med ny jobb da! Blir sikkert kjempegøy å begynne på jobb der!
Kos dæi masse i helga! E deilig med nåen helger der det skjer masse;)
Klæm fra tøvsjura Kristine

Frk lykkelig med farge sa...

Hei Anonym.
Så koselig at du følger med bloggen min. Det blir super spennende å begynne å jobbe, ser veldig fram til det.

Klem AK

Sanne sa...

Nydelig teppe og nydelig blomst. og ikke minst, nydelige farger :)