lørdag 19. februar 2011

Prosjekt 1 er ferdig


Skoskap fra ikea har fått en makeover med retrotapet fra Retrovilla. Jeg er super fornøyd med resultatet. Skuffene skal inneholde alt fra sko til huer, skjerf og våtter. Entren vår er smal og det er ikke plass til store skap eller skjenker, så en rekke med skoskap passet perfekt. 


Først forsøkte jeg å ha en korketavle trekt med stoff og et speil over skoskapene. Jeg var så innstilt på at dette skulle bli greit at skuffelsen ble stor da jeg ikke ble fornøyd.


Så i dag var det rundt å finne alle rammer vi hadde. Mannen ble sent på loftet og jeg begynte å lage collager på gulvet av det han fant. Korketavlen og speilet måtte derfor vike for en vegg med rammer og bilder.  

  
Huset ble vasket i går og vi hadde koselig besøk av min bestevenninne, hennes mann og deres nydelige baby. Utrolig koselig var det. I kveld skal jeg ut på livet mens mannen skal ha spillekveld med noen kamerater.




Også helt til slutt, gaven fra blogglotteriet til "Ein gul knapp", heldige meg som vant.
Ha en flott lørdag alle sammen.

20 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

å herremin..
ELSKER det..
Helt herlig :)

designhund sa...

helt utrolig fint og praktisk!!!
genialt med skoskap som tar så liten plass!
jeg så noen hadde brukt det til kildesortering i Nib sin oppbevaringsutfordring. Genialt:-)
ha en fortsatt fin Lørdag - ute på livet!
klem

Rosa sa...

Gratulerer med vinnerlykke, alltid gøy det!

Knallfint ble det! Jepp, du kan helt klart være stolt av deg selv, dette var kreative og fargerikt, i "dine" farger. Lekkert:-)

Kos deg "på livet" i kveld, snuppa, man trenger å "lufte" seg litt av og til;-)

Klem, Rosa

Anonym sa...

Å herlighet, SÅ FINT!! Dette var bare lekkert! :)
Retrovilla har så skjønne tapeter, og denne var jo så søt!

Takk for kommentar på bloggen min, og en kjempegod helg til deg også :)

Anonym sa...

å det var kjempe stilig! har en liten smal gang selv med 4 dører som snart står for tur når det gjelder oppussing.

Tøvsjur sa...

Hei på dæi
!sÅ lækkert det skoskapet blei! Hærlig hærlig hærlig! Ønske mæi mange nye tapeter no kjenne æi!
Harogså et prosjekt gåanes med tapetsering av nåkka som skal være i gangen, men går trått her for tia...
Blei veldig fint ed alle de hærlige ramman over skoskapet også:)
Ønske dæi en fin helg videre
klæm fra mæi

Lotten sa...

Wow vad fina dina skoskåp blev med den ljuvliga tapeten på! Underbart med tavlorna på väggen ovan med ;-)

Fauna design sa...

Åh så fin idè :-) Det ble kjmpefint! Likte veldig godt bildeveggen din også, det er ikke så lett å henge opp bilder så fint sammen. Bare spør alle spikerhullene i veggen min...

Datt sa...

Oh, den ble KNALLKULT!! :D Så flink du er altså! Digger at ramma over har samme mønster! :)

Jenny - supersnella sa...

Åh, så skjønt!! Fineste tapeten.. og så kult det ble med bildeveggen over!!

Du er dyktig :)

Takk for info om toll og priser!

Finfin søndag til deg!
klem

Eirin sa...

Jeg elsker det! Så flink du er:)
Eirin

- marthe - sa...

Utrolig fine skap og entreen i det hele :)

frk.B sa...

Oi, oi så fint!
Likte det kjempegodt!
Og så fint det ble med rammene over med bilder og tapetbiter? om hverandre :)

Brita sa...

Så lekkert det ble! Tapet gjør virkelig susen altså!

Herlig premie:)

Takk for koselig besøk hos meg.

ting i tida sa...

Så flott!

Brukte du tapetlim for å henge opp tapeten?

Da jeg las dette ble jeg glad, for nå fikk jeg nettopp den gode ideen og prøve å bruke tapet for å dekke til et gammelt grusomt klesskap som står på kontoret her hos oss.

Er det noe spesielt jeg må være oppmerksom på?

Heldige vinner av retrostoffer, jeg har nettopp kjøpt masse retrostoff fra Etsy. Et godt tips dersom du leter etter retrostoff...

sandra sa...

Knallfint!!

Agnethe sa...

Utrolig lekkert! Og takk for tipset om hyllene, har et hodepinested de ville passet perfekt. :)

Unknown sa...

Hei på dæi
!sÅ lækkert det skoskapet blei! Hærlig hærlig hærlig! Ønske mæi mange nye tapeter no kjenne æi!
Harogså et prosjekt gåanes med tapetsering av nåkka som skal være i gangen, men går trått her for tia...
Blei veldig fint ed alle de hærlige ramman over skoskapet også:)
Ønske dæi en fin helg videre
klæm fra mæi
شركة نقل اثاث بالرياض
شركة كشف تسربات المياه بالرياض
شركة عزل مائى بالرياض
نقل عفش بجدة
نقل عفش جدة
شركة تنظيف بجدة
نقل عفش جدة

Unknown sa...

Hei på dæi
!sÅ lækkert det skoskapet blei! Hærlig hærlig hærlig! Ønske mæi mange nye tapeter no kjenne æi!
Harogså et prosjekt gåanes med tapetsering av nåkka som skal være i gangen, men går trått her for tia...
Blei veldig fint ed alle de hærlige ramman over skoskapet også:)
Ønske dæi en fin helg videre
klæm fra mæi
شركة نقل اثاث بالرياض
شركة كشف تسربات المياه بالرياض
شركة عزل مائى بالرياض
نقل عفش بجدة
نقل عفش جدة
شركة تنظيف بجدة
نقل عفش جدة

ابو السيد sa...



بسم الله الرحمن الرحيم عميلنا العزيز نحن نقدم افضل خدمات تنظيف المجالس والشقق بافضل انواع

التنظيفات المشهود لها عالميا
شركة تنظيف مجالس بالطائف
شركة تنظيف مجالس بجازان
شركة تنظيف مجالس بحائل
ونحن فى خماتكم 24 ساعة على مدار الشهر