torsdag 28. april 2011

DIY: Stol

    

Hjelpes så mange prosjekter jeg har på gang nå, MORO. Stolen er det første prosjektet som er ferdig. Stolen fikk jeg, noe som var utrolig snilt og virkelig noe vi trengte. Den har blitt malt lyseblå og stoffet er et av mine favoritter fra stoff og stil her var det snakk om å bruke den malingen og det jeg hadde liggende. Super fornøyd med resultatet. Ellers så har heklingen min tatt en annen vending, det er ikke lenger sirkler jeg hekler, men hexagoner, hihi. Dette skal erstatte saueskinnet jeg har liggende i stolen i stuen, det må bare bli stort nok først. Ellers så holder jeg på å male enda mer, et hint er at det er SVART. Skummelt å male med mørkt, men tror det blir super bra og en fin kontrast. Her skal det sukkersøte dempes litt.

Ha en flott fredag i morgen. Jeg skal sitte klistret foran tven i morgen, BRYLLUP. Jeg elsker kongelige brylluper, jeg blir helt fasinert.

KLEM

11 kommentarer:

Datt sa...

Aaaaw, så utrolig søt stolen ble! :D

Kattipuh sa...

Kjempefin stol, gøy med før og etter-bilder. Nydelig hekleprosjekt!

Svenngården sa...

Hei du :)

Så fiiin stolen ble :) Artig med slike prosjekter, en ser liksom at de har ender..Kjekt!

Flink du er å hekle altså! Jeg prøvde meg på hekling.. Men jeg prioriterer playstation foran hekling fant jeg ut.. Hehe.

Kos deg!
Klem
Amalie

Randi sa...

Stolen ble kjempefin!! Og det stoffet der er så herlig! Har det selv, i to andre farger. Visste ikke at det fanntes i lilla før jeg så det her hos deg:)
Jeg er også innvitert i bryllup i morgen, gleder meg ;)

Jenny - supersnella sa...

finfin stol! Elsker det stoffet jeg også ;)

Og heksagon-teppet er nydelig! Gleder meg til å se det ferdig. Fargekombinasjonene var kjempefine.

Ha en strålende kveld!
klem

E.R.R.Y sa...

Åh, stolen blev en riktig karamell och hexagonvirkningen är så fin! :)

Lille Frøken Jensen sa...

Nydelig!
Håper du har hatt en fin påske.
Ha en fin kveld
Klem fra Jorunn

Anonym sa...

Hei, kjære deg! :)

Så nydelig den stolen ble.. Er ikke mye som skal til med litt maling og noen herlige stoffrester. Det lilla stoffet er lekkert. Tenkte å dra på stoff og stil selv og finne noen fine stoffer til å trekke om mine to stoler som står i kjelleren som venter på å bli malet, og trukket om! :)
Jeg må bare ha tid.. Hehe...

I morgen skal jeg også sitte klistret til tven og se på kongelig bryllup. Gleder meg, er så spennende. :)

Ha en fin kveld!
Klem fra Ida ;)

Kaspara sa...

Heisan!
Det var en fantastisk makeover! Nydelig ble stolen i lyseblått og mitt favorittstoff fra Stoff og Stil!
Beklager at jeg ikke har fått svart på spørsmålet ditt angående spesialpakke tidligere, det har vært så travelt her de siste dagene. Var litt redd for å fortelle om stoffkjøpet på bloggen og for å bli "nedrent" av mailer med stoffkjøp, men skrev om det likevel. Har fått en del mailer og jeg synes det er litt vanskelig å lage slike spesialpakker. Jeg har også ryddet og lagt til side det jeg i første omgang har tenkt å legge ut for salg. Et stalltips er at det blir lagt ut stoffpakker i morgen formiddag om det skulle være interessant.
Ha en finfin kveld!
Klem fra Kaspara

Unknown sa...

Hei på deg med den koseligste bloggen. Den er så fin, også så koselig at du vil bytte stoff. Om du har noe i lilla eller rosafarger, eller andre fine hjertebankestoff så kan du jo bare sende meg bilde av dem til meg på mail, eller vise til om de ligger på bloggen din. Jeg kan klippe en meter til deg av dynetrekket, da blir det tilsammen et stk på 133x60 cm du får. Min mailadresse er:
ni-ma-as@online.no

Unknown sa...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak