fredag 8. april 2011

En solskinnsdag


FREDAN, da var den her igjen. Har hatt en helt topp dag, det er så deilig å avslutte uken og enda føle at man har energi. Denne helgen har jeg ingen planer, dagene skal brukes hjemme til å dille og dalle. Jeg skal sove lenge, sole meg og gå tur. Har allerede begynt på noen små prosjekter, jeg har smått begynt å tenke på påskepynten og gulfargen sniker seg inn her og der i huset.



Også en ting jeg ikke har delt med dere. Den fantastiske tekannen fra Kahler, som har vært min i over en måned. Etter lang vente tid ble den min, jeg har kjøpt den på Bazaren i Lyngdal og hun som driver butikken har måtte slåss for at jeg skulle få en i lysblå. Men da jeg kom hjem oppdaget jeg at hanken var sprukken helt nederst. Enda vi hadde hatt den ute i butikken og så på den, skuffelsen var stor. Men hun som driver Bazaren gir ikke opp så lett, så hun har jammen meg fått en ny en til meg som nå står og venter på meg. Hun er bare helt rå noe som gjør at man kommer igjen og heller velger å handle der. Min absolutte favorittbutikk.


Da vil jeg bare ønske dere alle sammen en god helg.

8 kommentarer:

Hildemiho sa...

super lekker tekanne. og jeg elsker påskepynten som sniker seg frem her og der...lenge leve gult!
god helg.

Anonym sa...

Så fine bilder du viser her!:)
Den tekannen var jo supersøt i en helt nydelig farge.. L I K E R!
Og så fin påskepynt som har laget, det gjør seg med ting man lager selv..

Ha en fin helg, snupp!
Klem

Datt sa...

Goooosj, for en lekker tekanne! <3

E.R.R.Y sa...

Ååååh, tekannan är fantastisk! Fina påskpynt också. :)

Trevlig helg!

frk.B sa...

Så fin påskepynt du har!
Tror jeg skal begynne å pynte så smått i morgen.
Ble inspirert!

For en fin samling du har nå, den kanna toppet det jo skikkelig! Nydelig!

God helg!

Susanne sa...

Høyrest ut som ei super helg! :) Kos deg masse, nyt våren! Lekker tekanne, den får du nok mykje glede av. Klem fra Susanne

Rosa sa...

Synd ikke flere butikkeiere skjønner at det er SLIK man får kundene tilbake til butikken, ved å yte litt mer enn de/ vi forventer. Det lønner seg i det lange løp:-)
Tekannen fikk meg nesten til å miste pusten, så fin er den!
Love Mano!

Her har balkongen blitt vasket og skurt, vinduene pusset og bord og stoler kommet seg ut- deilig!

Ha en strålende helg:-)

Klem, Rosa

Tove sa...

Så mye fint! elsker den tekannen jeg også.., og jeg ( nettbutikken da..:)) får den inn om få uker:) Skal foresten pakke teppet ditt etterpå, og sende det i morgen tidlig. Så har du det forhåpentligvis på tirsdag:) Nei, nå må jeg ut i hagen å jobbe litt, masse å gjøre i en hage som har stått urørt i nesten 10 år...
Håper du koser deg på denne deilige søndagen:)
klem