søndag 10. april 2011

Bordkort




Vi skal gifte oss til sommeren. Vi  tar ting ganske med ro, bryllupet blir holdt på en hemmelig plass med en liten gruppe av våre nærmeste. Vi gleder oss stort og nå begynner endelig alt og falle på plass. Så da var det til for å lage bordkort. Jeg vil ha noen jeg ikke hadde sett noen andre plass før, og når man da har servert i bryllup i seks år så er det ikke lett. Jeg har vært innom å sy bordkort, hekle, scrappe, men i går ble jeg endelig enig med meg selv. Retrotapet+hekling=SANT. Er super fornøy med resultatet, jentene får lilla kant, mens guttene får lysblå.


Ellers så har den elektriske peisen flyttet ut av stuen. Den etterlot seg en stor tom plass, og det lille hvite skapet mitt fikk endelig plass i stuen igjen. Har alltid syntes at det har vært vanskelig og plassere ting inne dette siden det er så lite, men tror dette ble greit.




Nå skal jeg lage pizza, vi er skrubbsultne begge to så her må jeg bare raska på. Kjempe gøy at så mange besøker bloggen min og legger igjen kommentar, dere er BEST.

Klem fra meg

13 kommentarer:

Pfefferminza sa...

Oh, I love your stuff and your home!!! Everything looks so nice and cozy!!! =)
Britta*

PillePalle sa...

Å, du, tusen, tusen takk for inspirasjonen! De ble jo utrolig flotte og stilige de bordkortene!
Spennende med bryllupet!
Klemmer fra PiPa

Sukkertøy for øyet sa...

...Utrolig vakker tapet
digget ideen din med bordkort :)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Flotte bordkort! Kjekt å lage sin eigen vri på korta.
Eg har også nettopp brukt Dymotape på bordkort, men eg hadde ikkje slike fine tapetar...

Randi sa...

Hei! Gratulerer med kommende bryllup!! Sikkert moro å planlegge, og bordkorta ble kjempefine:) Ha en fortsatt fin kveld. ¤R¤

ReVinyl sa...

Fyttikatta så kreativ du er!! Fantastisk nydelige bordkort...så fint at du er fornøyd...viktig å være det og jeg er helt sikker på at gjestene blir fornøyd med disse vakre bordkortene...

Ha det fint! :)

Kaspara sa...

Heisan!
Så koselig med sommerbryllup! Jeg var også sommerbrud, men det er så mange år siden at jeg ikke tør si det, hi,hi.
Bordkortene var simpelthen superfine! De kommer du nok til å få skryt for ja, så artig at du lager i stand ting selv. Må innrømme at jeg ikke gjorde det da jeg giftet meg som 23-åring.
Glad kveld til deg og lykke til videre med bryllupsforberedelser!
Klem fra Kaspara

Anonym sa...

Så flotte bordkort, og så herlig med sommerbryllup! :)
Vi har tenkt å gifte oss til neste år, og disse bordkortene var jo nydelige.. Kan hendte jeg stjeler den supre ideèn!:)
Vi har bestemt oss for å ha et lite og intimt bryllup..
Så bra at ting begynner å falle på plass med bryllupsforberedelsene da, for det er nok mye å tenke på uansett om det skal være lite eller stort :)

Det lille skapet du har tatt frem var kjempefint..
Ønsker deg en fin kveld!

Klem fra Ida

Sheneligans! sa...

Så koselig med bryllup! Jeg skal også bli sommerbrud, men ikke før om to år. Er allerede i gang med å finne ut hvordan vi vil ha det da, så dette var GOD inspirasjon! Fikk mange idéer nå! :)

Datt sa...

Jasså, gifte deg du ja, så koselig! :D

frk.B sa...

Åh, så fine bordkort!
De skiller seg virkelig ut fra mengden! :)
Så gøy med bryllup da. Gled deg!

Teen fra Pukka..
hmmm, hva skal jeg si.
Liker du rooibus tea liker du nok denne og, men skiller seg ikke ut fra mengden syns jeg..smaker veldig sundt eller hva jeg skal si.
Sånn fra en interiørblogger til en interiørblogger, så ble jeg litt skuffet da esken som var solgul sjulte BLÅ poser.. ;)

Ikke den beste reklame kanskje, sender deg gjerne en pose om jeg får adressen din :) Så kan du prøvesmake den.

God natt og god uke!

Maya: sa...

En liten bloggtur før jeg setter meg ned med dagens skolearbeid. Bordkortene var nydelige! Likte den ideen jeg, og veldig personlig:) Passer seg i et sommerbryllup!
Og så morsomt å se stoffene brukt, du er så flink! Teft for kombinasjoner det har du virkelig.

maya

Latoya sa...

Du har en sånn blogg man blir GLAD av å kikke i! Tusen takk!