tirsdag 5. april 2011







På fredag hadde jeg besøk av mine søte kollegaer. Vi hadde ost og vin kveld og jeg fikk nydelige blomster til å pynte med på utsiden. Deilig å begynne å friske opp utsiden med litt fargerike blomster. Knaggrekken i entren blir nå brukt til skjerfene mine. Den er super praktisk og virkelig en "gjør ting selv" som er lett. Flaks stikker også innom på bilde for å si hei på en regnfull tirsdag. Puten på bilde er på vei til et nytt hjem, håper eieren blir fornøyd. God tirsdag videre til dere alle.

12 kommentarer:

RomantiskRetro sa...

Alltid vakre bilder.
Blir alltid i godt humør
av å komme inn til deg.

- marthe - sa...

Så fine bilder! Og puter. Du har fine puter over alt jo :)

Amalie sa...

Søøøøøøte pusen! Og ellers herlige bilder med masse fine farger som alltid :)

frk.B sa...

Så fint oppheng med skjerf!
Og disse vårblomstene og søte pusen, må jo bare smile :)

g u r o sa...

Så vårleg og koseleg det såg ut! Herleg!

Vil gjerne hjelpe deg med kantebandtips, men trur ikkje eg lagar steg-for-steg-oppskrift, altså.. :) Leita litt hos Gekko, som har utrulig mange sytips å komme med! (http://gekko-attsyengecko.blogspot.com/) -men fann ikkje akkurat det eg var på jakt etter..

Eg kan prøve å beskrive kva eg gjer, for eg velger ofte enkle løysingar på ting.. ;) Eg held rett og slett kantebandet bretta på plass der det skal vere, og syr berre nokre få cm om gongen, slik at eg heile tida kan skyve stoffet eg syr i inntil midten på kantebandet. Dermed gjer eg det ikkje slik ei iherdig handarbeidslærarinne ville lært deg, med knappenåler og symaskin og handsøm og alt mulig, men eg får det gjort med ein enkel saum på maskina... Ikkje alltid det blir like pent, men det er nok berre å øve..! ;)

No skal eg sy puter, for eg blei superinspirert av deg! :) Takk!

Duse Pasteller sa...

Søøøøteste pusen!♥
Og nydelige bilder!
Natta

Datt sa...

Omg, søteste pusetrynet!! <3

Tøvsjur sa...

Hei på dæi søte du!
Helrige bilder! likte godt påskeliljan mot de lilla stemorsblomstran! Herlig, herlig herlig!!!
Nydleigste pusebabyen dåkker har!
Putan va kjæmpefine!
Klæm

E.R.R.Y sa...

Underbara bilder och kudden är fantastisk! :)

Hildemiho sa...

deilige bilder!
og du syr de lekreste puter!

cara mengobati wasir dalam sa...

Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

obat wasir herbal sa...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak