onsdag 20. april 2011

Påskeferie



Det er flott med ferie. Det er virkelig noen deilige dager vi går i møte. Huset har fått sin dose gult og påskepynt. Jeg trenger ikke så mye, men noen lys, en duk og noen grener med pynt på så er jeg fornøyd. I dag har vi hatt svigers på middag. Kjempe koselig med besøk, også har jeg drevet med "risikosport" innen kakebaking, skal vise dere i neste innlegg. Kan tipse dere om at det ble brukt 12 egg og 10 sitroner, moro.


Liker så godt stuen nå, den kler våren og alle fargene. Den "gamle" trekassen som vatteppet bor i, var jeg så heldig å få for en femtilapp på en blomsterbutikk. Bunnen var litt i stykker så hun hadde ikke solgt den enda, men ville jeg ha den skulle jeg få den for femti kroner. JEPP, det kan du tro jeg skal!





Et nytt helkeprosjekt er på gang, fant en ny oppskrift og måtte bare prøve den. Jeg har nok innsett at jeg hekler en smule sent så dette blir nok også et av mine evighetsprosjekter. Men jeg blir glad av fargene og det er gøy å kombinere dem.

Ønsker alle en riktig god påske. Så hører dere nok fra meg snart igjen.

6 kommentarer:

PillePalle sa...

Flott påskebord og fint pynt i stuen!
Må innrømme, at jeg bare digger lampene dine! Selv er jeg på jakt etter noen nye kjøkkenlamper i industriedesign, Poulsen kanskje?
Liker også veldig godt de blomstrene i hermetikkboks. Har også flere av disse. Enkelt og kult, spør du meg.
Ha en riktig god påske, kjære deg.
Klemmer fra PiPa

Anonym sa...

Deilig med ferie, og kos.. Nydelige bilder du deler med oss!:)
Så flink du er å hekle, blir spennende å se hva det skal bli for noe.

Ønsker deg en fiiiin påske, håper du også har fint vær!:)
KLEM

Lidyll sa...

Nydelig! helt utrolig flott hos deg altså-lekre bilder*smile*

God påske!*smile*

Datt sa...

Du har bare helt perfekt mengde påskestemning da, så koselig! :)

frk.B sa...

God påske til deg og!
Hærlige vårtoner på en fin vårdag :)

Tøvsjur sa...

Hei på dæi søte du!
Like også stua de så godt no. herlig med vårfarger i huset:)
Skal si du va heldig med kassa da, skjønne godt du tok den for 50 kr. koselig vatteppe som får kvile sæi oppi den også:)
Blir så imonert over folk som klare å hekle og strikke... og du e en av de.. helt fantastiske lapper du har hekla dæi, i de herligste farger!
I like!!
Håpe du kose dæi masse.
god påske
klæm fra mæi