søndag 1. mai 2011

Fra fortvilelse til LYKKE






Skapet var ferdig på fredag og jeg var kjempe gira over å få det opp på veggen. Første forsøk, midt på veggen litt høyt over skjenken. SKUFFELSE, mannen i huset mente det så ut som en vorte som stakk ut fra veggen. Ikke ofte han er så direkte (har jo så klart i farten ikke fått tatt bilde av denne prosessen). En litt lei seg frøken Lykkeligmedfarge gikk til senges. Lørdag: vi flytter skapet til den andre veggen. Mannen holdt det opp, nei det ble heller ikke rett. Da så jeg endelig lyset i tunnelen. Skapet må henge til den ene siden og lavere enn vi hadde det først. Jihuu, dette ble greit, skapet hadde da dører på seg. Lørdagen gikk og jeg var enda litt skeptisk. Søndag morgen: Dørene MÅ av. Mannen OK. Dørene gikk av fram med pensel og maling for å flekke der det trengtes og plutselig så falt alle bitene på plass. Gurimalla nå er jeg fornøyd. Anne Black knaggene fikk en mer synlig plass og med super inspirasjon fra Fryd+Design kom en heklebrikke med merkelappen Lykke i midten opp på veggen. Nå kan jeg slappe av og virkelig nyte skapet og all den jobben jeg har hatt med det er ikke tapt.


Ha en flott 1. mai alle sammen.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint det skapet ble, tapeten er så nydelig! :)
Herlige små detaljer du har eher og der - digger!

Jeg vurderer å bestille den tapeten på en av veggene på soverommet. Den er så lekker!;)

Ha en fin 1. mai du også!

Brit Strikkenerd sa...

Skapet ble virkelig knasj!! Av og til er det en del prøve og feile til man finner det perfekte , men da O.LYKKE:) Ha en fortsatt hærlig dag:)

Unknown sa...

Skapet ble nydelig, fint med tapeten;)

designhund sa...

det ble såååå fint!
elsker det:-)

Karoline sa...

Kjempe fint, både plassering og skap ;-)

Randi sa...

Så mange fine bilder!! Skapet ble kjempefint!! :D

Datt sa...

Wæo, så søtt skap med så søtt innhold! :D

PillePalle sa...

Dette var morsomt å lese :)
I alle fall ble skapet kjempeflott. Synes, plassen for det er helt riktig. Og det var kult uten dører!

Klemmer fra PiPa

Henriettes hus sa...

Så utrolig flott skapet ble ♥
NYDELIG tapet.

Å den vasen du har på bordet, har jeg SÅÅÅÅ Lyst på. Den må nok på ønskelisten til bryllupet :)

Ha en fin fin søndagskveld ♥

Henriette

Tøvsjur sa...

hei på dæi!
rætt og slætt helt LÆKKERT! Likte detta kjæmpegodt!
Hærlig med de knaggan på sia av.. alt blei bare helt perfekt!
Flinka!
:)
Ønske dæi en fin fin kveld og en god dag i mårra
klæm

ReVinyl sa...

Du er så god på å sette sammen ting altså...når jeg prøver å dandere så synes jeg det bare det blir rot...dette ser jo bare så superinspirerende ut!

Digger tapeten, fatet og hekkladuken med budskap. Flinke du! :)

Fin ny uke...snart er det skikkelig sommer...Hurra! :)

frk.B sa...

Syns det ble et superfint resultat!!!
Wow!
Klapp deg selv på skulderen og nyt resultatet :)

E.R.R.Y sa...

Wow!Så fint det blev. Jag älskar den tapeten, har också köpt en bit av den på Retrovilla, men har inte bestämt vad jag ska använda den till.. Tack för all inspiration! :)

Kram