torsdag 15. april 2010

Som perler på en snor

Vi har enda et spennende prosjekt på skolen, denne gangen skal vi lage et smykke av gjenbruk eller ting man har liggende. Etter å ha tatt fram mye forskjellige fra skap og skuffer, bestemte jeg meg for å bruke nabbyperler og den lille bambien som hovedinspirasjon. Smykke er enda ikke ferdig, men jeg synes det var så kjekt å lage kulene dekket av perler. Jeg har brukt trekuler, en litt sterk lim, nabbyperler og en god dose tålmodighet. Skal legge ut resultatet av smykke når det blir ferdig.


Tirsdag var en deilig dag, vi utnyttet dagen med å gå en lang tur opp på Dalsnuten. Vi fikk rett og slett en liten forsmak på sommeren. Vi gikk i bare genserne og solte oss når vi kom opp på toppen. Når vi kom hjem var hund og Hr og Fr Lykkelig slitne, men på den beste måten.
Nå sitter jeg å venter på at Hr Lykkelig skal komme med toget, han har vært i Oslo på Metallica konsert og er stor fornøyd. Til kvelden blir det servert taco og litt snack, vi begynner på helgen litt tidligere denne uken.

1 kommentar:

Mimilie ♥ a cup of tea ♥ sa...

Smykkeprosjektet ditt ser kjempespennende ut, gleder meg til å se når det er ferdig:)

Ha en koselig kveld!