torsdag 1. april 2010

Retro-lykke

Her er mine siste retrofunn, jeg er så fornøyd med fangsten. Hærlighetene fant jeg på fretex i Stavanger, der har de en egen retro avdeling. På tirsdagen hadde de fått inn mye nytt sengetøy og siden vi var tidlig ute på onsdagsmorgen var vi de første som fikk meske oss i alle de fantastiske sengesettene. Dette kaller jeg Fargelykke....

I tillegg fant jeg denne soveposen, den har jeg sprettet opp glidelåsen på, og sydd igjen kantene. Etter en tur i vaskemaskinene, er dette mitt første vatt-teppe. Hunden har allerede okupert det i sofaen.

Det har vært en deilig sjærtorsdag, vi har vært på en lang tur med kvikklunsj og appelsin i ryggsekken. Heldige som vi var rakk vi akkurat bilen før det begynte å pøse ned med regn.. Ellers så har Hr Lykkelig slappet av foran tv, mens jeg har sitter foran symaskinen og sydd min første retro-pose. Posen er i glade påske farger og har blitt pyntet med en liten heklet hexagon.


Ha en fortsatt flott påske alle sammen.

6 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

Å..Heldige deg som har kapret disse nydlighetene av noen retrostoffer..
♥-bank..
Nydelig teppe,♥ fargene..
Flink du er til å sy..Herlige kombinasjoner*me love*

Anonym sa...

maaasse flotte stoffer.. så heldig du er! og så flink å sy.. den retro-posen ble knallstilig:-)

BlandetLoft sa...

Herlig herlig!! Må si du var heldig med fangsten.

Vilja Redesign sa...

Så fine ting. Nydelige stoffer og herlig sovepose/vatteppe.

Sanne sa...

så herlig :) ha en fin påske :)

Christine sa...

åh, så heldig du har vært :D er ikke ofte de har så godt utvalg :D kanskje jeg også må ta meg en tur en dag, lenge siden jeg har vært på fretexen i breigaten nå.. har kun vært på mariero og den som ligger på storhaug :)