lørdag 24. april 2010

Lørdagskos i hagen




I dag har jeg vært ute og holdt på i hagen og Hr Lykkelig har vasket, vokset, pusset og gnikket på bilen. Vi er begge fornøyde meg en effektiv dag (utom at jeg ikke har fått gjort så mye på oppgaven min). Vi hadde begge en liten pause med bananmuffins, te og kaffe. Det er så deilig å dekke på et lite bord ute, det er noe ekstra kos med det.
Oppskriften på bananmuffinsene har jeg fått av en venninnne som akkurat har begynt å blogge. Hun er kjempe søt jente som elsker å hekle, strikke, bake og scrappe. Så hun blir spennende å følge videre, gå inn å besøk henne på kreativtommel.blogspot.com.

I denne stolen har jeg nytt en time i solen i dag, godt pakket inn i vatteppet og med godt lesestoff i min kjekke retro veske.
Ha en deilig lørdag.

6 kommentarer:

hverdagsgodteri sa...

Hørtes ut som en deilig dag. Og herlig termos med te.:) Her har det også vært deilig sol og vi har fått noen fine timer ute. Ønsker deg en fin lørdagskveld!

Tøvsjur sa...

Ser ut som at dåkker har hadd en kjempefin lørdag!
Koselig når man kan begynne å stelle litt ute i hagen, drikke kaffe og te og spise kaker ute:)
Elske termosen din. Står høyt på ønskelista mi;)
Kos dæi masse.

Anonym sa...

Hei vennen!
Så søt du er, hva skulle jeg gjort uten deg? :D
Jeg har aldri laget knekkebrød med solsikkekjerner, men jeg regner med at det ikke skal være noe problem. Men jeg tror kanskje du skal ta litt mindre enn det som står i oppskriften (kanskje 1-1,5 dl), prøv deg litt frem..hvem vet, kanskje knekkebrødene blir bedre med solsikkekjerner ;)
Lykke til i morgen!
Klem :)

annicken_j sa...

Ja, jeg syns ikke det var noen vits hvis jeg ikke kunne se det jeg fikk med meg.
Ja jeg får prøve meg en dag, men foreløpig så nøyer jeg meg med heklingen :D

Kaspara sa...

Heisan på søndagskvelden!
Så koselig meg kaffe og bakst i hagen! Jeg elsker å ta måltidene ute.
Termosen på bordet der er helt nydelig og den rød/rosa stripete stolputen var superfin. Hvor har du fått tak i den tro?
Ha en glad ny uke!
Klem Kaspara

Kristine sa...

Det ligner en rigtig hygge dag.
Dejligt ;)