torsdag 22. april 2010

Drømmer om House doctor

Jeg sitter å drømmer meg bort i House doctor katologen. Jeg trenger litt ideer og inspirasjon som jeg kan ta med meg i det nye huset. House doctor er nok et av mine favoritt merker, de har så fargerike og skjønne ting også er prisen som regel overkommelig.
Hyllene på dette kjøkkenet er utrolig flotte, tenkte jeg skulle prøve å lage meg noen slike selv, hvis jeg finner noe fint papir/tapet til å ha i bakgrunnen.
Den turkise potten på bordet står også oppføret på ønskelisten. Får et ganske stor spisebord i det nye huset så da kan det være flott med en litt stor potte.

Skulle gjerne hatt noen av disse snørene i skuffene, hadde vært gøy og pyntet puter, tepper og vesker med så fine bånd.

Jeg drømmer også om å servere friske bær og is i disse skålene i sommer. Jeg synes de er mega kule og fargeglade.

Jeg har ikke fått blogget så mye i det siste, skolen tar mye tid og i leiligheten skjer det ganske lite nytt. Vi er helt syke etter å få flyttet til vårt eget og det preger oss veldig i disse dager. Jeg kan ikke vente til jeg kan få frie tøyler i det nye huset og gleder meg til å vise dere resultatet.
Jeg skal komme sterkere tilbake og vil takke alle som er innom på besøk og til dere som legger igjen koselige kommentarer. Det varmer, jeg prøver å få besøkt alle igjen og skal bli bedre til å legge fra meg spor.
Ha en flott torsdag, tenke det er allerede snart helg igjen.

2 kommentarer:

Linn Kristine sa...

Jeg liker det:) Masse fint! :) Ha en herlig dag! Sees på heia i løpet av sommeren ;)

Bournonville sa...

kan godt forstå du er vild med house doctor. de laver virkelig fede ting.

Kh sara