tirsdag 27. april 2010

Fram og tilbake



Da har jeg vært en kjapp tur til Kristiansand. Kom i går og gikk i dag, men jeg har vært på jobbintervju og er kjempe spent på om jeg får et positivt svar. Det er hvertfall en kjempe spennende prosess uansett hva utfallet blir. Men dere må krysse fingrene får meg, hehe.
Jeg måtte jo en tur innom stoff og stil når jeg først var i området, der fikk jeg en del godbiter, knapper og sytråd.
I kveld begynner jeg på et av prosjektene mine og jeg gleder meg til å vise dere resultatet når det er ferdig. Så dere får vente i spenning.

5 kommentarer:

Tøvsjur sa...

Å heldige dæi som har vært på stoff og stil! Vil Vil VIL også dit å handle!
Så søte stoffer du kjøpte dæi der. Glede mæi til å se ka du trylle fram fra detta!
Spennanes med jobbintervju da. Gikk sikkert kjempefint det vettu:)
Ha en fin tirsdagskveld,

annicken_j sa...

Spennende! Lykke til da, får håpe det går din vei :D

Elisabeth sa...

Fina tyger!

Anette sa...

Finfine stoffer :)
Veldig fin den runde puta du har sydd som du viser på siden her også!!
Krysser fingre for at du får jobben!
Ha en fin dag!

Klem fra Anette

Anonym sa...

Her var det mange fine nye stoffer.
Gleder meg til å se det du har laget. Igjen, takk for det du kjøpte for meg :)
Klem