søndag 31. januar 2010

Hekle dilla

Teppet begynnet å ta form. Begynte å sy det sammen, det gir litt ekstra energi når jeg begynner å se resultatet. Jeg må av og til bare forsikre meg om at det går greit for hr Lykkelig at jeg sitter med hekle nålen hele kveldene. Han kunne ikke brydd seg mindre og er vel vant med at jeg ikke har ro i meg til å bare sitte uten å gjøre noe. Det blir en vanesak å ha noe i hendene.

Heldigvis begynner det å gå litt raskere å hekel, brukte ganske lang tid på en rute i begynnelsen. Nå vet fingrene hva de skal gjøre.


Jeg har fått litt forskjellige farger og fant noen fine pastellfarger før helgen. Gleder meg til teppet er ferdig, men er veldig forberedt på at det vil ta litt tid. Men det er kjekt og lite anstrengende og holde på med.

Klem fra Ann Kristin

1 kommentar:

monikats kreative blog sa...

Jeg er også lige begyndt at hækle firkanter. Det er ikke så svært når man først får det lært;-). Der er bare så hyggeligt og så går det hurtigt.
Kh
Monika