tirsdag 12. januar 2010

Drømmen.....

...er å lære å hekle, jeg har såååå lyst til å lære å lage disse fantastiske teppene. Det over er en løper jeg har fått av mamma. Ønsker meg et teppe, men ønsker å kunne lage det selv, tiden får vise om jeg kan få lært det av noen, inntil da så er det godt å ha noen drømmer.

Måtte bare dele noe bilder av Bell også, hun ble så glad når jeg endelig kom hjem fra skolen i dag, noe hun gjør hver dag. Godt å ha noen hjemme som venter på meg.

Ha en fin tirsdag.

Klem fra meg og Bell, voff voff:-)

1 kommentar:

Kaspara sa...

Jeg er overbevist om at du kan klare å lære deg å hekle bestemorruter!
Selv gikk jeg til anskaffelse av boka; " Hekling- gammel teknikk i ny design" av Bente Myhrer og Lilly Secilie Brandal. Her er alle mulige ruter og lapper godt forklart.
Det finnes jo et "heklespråk", så det er lurt å hekle første rute sammen med en som kan hekle litt.
Jeg bestemte meg for å lære meg bestemorruter forrige romjul, og det gikk supert. Nå kan jeg hekle de nesten i blinde, det er ikke vanskelig!
Tusen takk for koselig kommenater!
Skoleplansjen min som du likte er kjøpt gjennom den danske nettbutikken frou-frou som du kanskje har hørt om. Utrolig mye fint i den!
Ha en glad dag! Hilsen Kaspara