fredag 21. mai 2010

KUSMI TE Jihuuu....

Denne bloggeverdenen er herlig. Etter en kommentar inne hos Kasparas regnbue om min jakt på kusmi-tea, ble jeg kontaktet av bloggeren med bloggen FargeBarn. Her gav hun meg et tips om hvor jeg kunne finne kusmi-tea i Sandnes. Og jeg fant te, Jihuuuuuu. Gleder meg til å smake dem, spesielt den med sjokoladesmak håper den er god.


Jeg hadde også et gavekort på traktøren, og etter å ha vært innom flere ganger kjøpte jeg i dag en ny bakebolle. Så nå kan baksten bli lett og lyserosa.

I kveld skal jeg på jentekveld, blir deilig med en avbrekk.
Ha en flott helg alle sammen.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå der fikk du kusmi teen du ville ha, så herlige bokser. Tror nok jeg må ha noen jeg også :)

Klem

Ellen Marie Albertsen sa...

Anbefaler Cornelias hus, (nettbutikk) hvis du skulle bli hekta på Kusmiteen=) Eller hvis det skulle være noen sorter du ikke finner.. de har bra utvalg av alle Kusmiene altså.

Tøvsjur sa...

For nåen herlige bokser den teen va ! Me like!
Har aldri smakt den type te, men kanskje æi burde kjøpe mæi en sån, bare for å få boksen:)
Den rosae bakebollen va jo bare så søt da!
Når e det dåkker fløtte fra Sandnes?
Ha en kjempefin helg.

Anonym sa...

Jeg tror kanskje jeg er mer gira på boksene enn på teen, merker jeg er litt skeptisk til sjokoladete... Men man skal jo være åpen for nye ting;) Kanskje jeg smaker på det en gang?

Søte jenter må ha snuppete bakebolle;)

Ha en strålende pinsehelg!

Kardemomme sa...

Hei du :))Her var det jammen mange fine nye innlegg siden sist! Boksene med kusmi-te er så fine at det nesten ikke spiller noen rolle om teen er god hihi!! Jeg kjøper sånne når jeg er ute og reiser og velger alltid teen etter fargen på boksen :)Herlig rosa bakebolle du har fått deg! Jeg liker så godt pastell på kjøkkenbenken. Alt ser så delikat ut da. Og HERLIGE lamper fra Bloomingville! De kommer til å bli supre i det nye huset! Ha en fin dag videre! Klemmer fra Kardemomme :))

Kardemomme sa...

Hei du :))Her var det jammen mange fine nye innlegg siden sist! Boksene med kusmi-te er så fine at det nesten ikke spiller noen rolle om teen er god hihi!! Jeg kjøper sånne når jeg er ute og reiser og velger alltid teen etter fargen på boksen :)Herlig rosa bakebolle du har fått deg! Jeg liker så godt pastell på kjøkkenbenken. Alt ser så delikat ut da. Og HERLIGE lamper fra Bloomingville! De kommer til å bli supre i det nye huset! Ha en fin dag videre! Klemmer fra Kardemomme :))

Anonym sa...

De var veldig kjekke å hekle, tror det er noe for deg hehe:)
Så flink du er hvis du klarer så mage ord! Jeg har vært litt flink i dag jeg også, har 1600 ord nå :D

Ha en fin dag vennen.

Ida sa...

Var sjokolade teen noko go? Har smak ein pukka te med kakao ein gong og den var eg ikkje noko begeistra for så litt spent på om Kusmi sin er noko betre. ;)

Kristine sa...

Hehehe.... du har valgt mine to yndlingsversioner af kusmi.
Men du skulle nu også prøve den med karamel ;)

Flot blog.

Fargebarn sa...

Så bra du fant teen din! ;)
Ser dere har fått overtatt huset! Så kjekt. Nydelig sofa dere har fått! Den kunne jeg lett hatt selv!