fredag 26. mars 2010

Påskeferie


Endelig er det ferie, jeg er så klar. Vi skal bare være hjemme, og det er egentlig litt luksus for oss. Hehe, tenker noen hever øyenbrynene nå, men vi reiser som regel alltid sørover i feriene og har et ekstremt maratonløp mellom Kristiansand og Farsund for å rekke alle som skal rekkes. Det ender som regel med at vi er mer trette når vi kommer hjem fra ferien enn vi var da vi dro. Så denne påsken skal vi virkelig slappe av. Planen min er å sy, klippe og lime, rydde, pakke, blogge, gå turer og komme litt på gang med oppgavene vi har på skolen. Så jeg skal ikke kjede meg.

Sysakene står klart og det samme gjør ruller med papir fra Rie Elise Larsen. Så la kreativiteten strømme på.


I dag var min aller siste dag i praksis også, to uker har følt som en og nå er jeg ferdig. Jeg synes det er fantastisk å være i praksis, men det krever sitt. To gode måneder igjen så er jeg ferdig utdannet førskolelærer, det er en utrolig deilig tanke. Planten og skålen med gotteri fikk jeg som gave fra de ansatte i barnehagen der hvor jeg har vært i praksis. Det var utrolig koselig:-)



Ønsker alle som starter ferien i dag en kjempe god påske.
Kos dere.

Klem fra Ann Kristin

Ps. Ikke glem Give Away'en min. Klikk her for å melde dere på.

2 kommentarer:

PillePalle sa...

Fint papir :) Ha en fin ferietid og god påske!

Unknown sa...

Så flott papir, og så stilige puter du syr! Det gjør veldig mye i heimen med fargerike puter, og ekstra gøy er det jo når det er selvgjort. Jeg legger deg til bloglista mi, så kan jeg få med meg flere spennende prosjekter fra din side.

God helg og god påske.