onsdag 28. april 2010

Endelig er vatteppet ferdig


Jeg ble sittende oppe til halv tolv i går å sy. Jeg har lenge hatt planer om å sy meg et vatteppet og i går hadde jeg alt jeg trengte for å fullføre det. Jeg er så førnøyd, det ble kjempe varmt og godt. Jeg gleder meg til å bruke det i hagen i sommer og i sofaen til vinteren. Jeg valgte det gule stoffet for å komplimentere det lilla og gjøre det friskt og lunt.


Har vært på et kjempe koselig te-besøk hos Trine i dag, trykk på navnet hennes for å besøke bloggen. Vi har heklet litt og jeg hadde med en liten pose fra Stoff og Stil til henne.
Hun serverte nydelig bakst og deilig mint te. Jeg må virkelig nyte de formiddagene jeg har fri nå, for det er virkelig ikke lenge til jeg begynner å jobbe for fullt og ikke har den muligheten lengre. Ha en fin onsdag alle bloggvenner.


8 kommentarer:

BlandetLoft sa...

Åh så herlig det ble. Det lilla stoffet var bare helt fantastiskt!!

Tøvsjur sa...

Å så utrulig lurt å sy sitt egent vatteppe! Det må æi jo prøve på sjøl en dag:) Takk for god ide!
Teppe ditt blei kjempefint! Kan tru du skal kose dæi med det ute i solen i sommer:)
Ha en fin dag videre

annicken_j sa...

Nyyydelig vatt teppe!! :D Jeg likte stoffet veldig godt, og fargekombinasjonen !!
Ja den oppskriften med kjeksen var så uuutrolig enkel, gjort på 30 min, og da var alle tråder festet osv.
Ha en fin ettermiddag !

Sanne sa...

så nydelig. så flink du er ::))

Malene sa...

Sikke en fin og inspirerende blog du har - fyldt med farver, som jeg bedst kan lide det:) Har meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge med her hos dig.

Kaspara sa...

Heisan!
Kjempelekkert vatt-teppe! Så trenger ikke alt være klippet i biter og slikt heller. Med et så flott stoff, er det flott med kun det stoffet. Jeg har fått en pute i samme stoffet av min gode veninne og nabo. Det var ment til oppklipping, men det klarte jeg ikke så puta havnet i den hvite slagbenken vår.
Så herlig med en syhelg. Det er en typisk aktivitet her og når far i huset er borte. Da syr jeg til lyse morgenen.
Ha en kreativ glad syhleg!
Klem kaspara

Nina sa...

Så smart. Jeg har tenkt tanken om å bruke et helt stoffstykke til teppe, ettersom jeg ikke har noe vatt-teppe - og aldri har snublet over noe brukt heller. Kaspara, Think-Tank-Marthe og Portofritt-Heidi sine vatt-tepper har medført mange et beundrende sukk fra min side.

La merke til den runde puta di også. Det må jeg si er den fineste formen jeg har sett til nå. Den så stram og rett-sømsk ut (Jeg er litt pirkete);).

Ønsker deg en fin helg med symaskinen. Jeg er så innmari forkjøla - men i og med at jeg har laget syrom av halve stua - så har jeg alltid en eller annen søm på gang. Hei og hopp ;).

Lilliannes verden sa...

For ein herleg blogg! Gratulerar med ny følgar: MEG!
Gledar meg til neste innlegg ;)