onsdag 7. april 2010

Det blomstrer

I dag har det vært 13 grader ute, og krokusene har kost seg i varmen. Det er så deilig når tempraturen begynner å stige og man kan nyte vårblomstrene. Jeg måtte bare ut og forevige våren i hagen hos oss nå. Det er jo siste gangen vi før opplevd våren i leiligheten i Sandnes, litt trist, men på samme tid så kan vi nyte blomstrene i vår hage til neste år.
Her i huset gjentar vi oss selv daglig, den mest brukte setningen er nå: Jeg gleder meg SÅ til å flytte. Vi har til og med begynt å pakke, ikke mindre enn 7 esker til nå. Her skal det gå unna.
Jeg er jo i den situasjonen at jeg skal avslutte studiene nå før flytting, det betyr mye jobbing og store oppgaver. Jeg må nærmest tving meg ned i stolen for å få jobbet litt, tankene mine er helt andre steder enn på skolen for øyeblikket. Så det blir en hektisk, men utrolig spennende vår, med mange milepæler for vår del.
Jeg er jo ikke den mest teknisk anlagte personen, så nå har jeg tatt bilder av prospektet for at dere skulle få et lite innblikk i hva vi har kjøpt oss. Bildene fra dataen ble så små og jeg fikk ikke til å forstørre dem. Her er bilder fra stuen og kjøkkenet.


Siden vi har begynt å pakke litt og skru hyller ned fra veggene har hobby tingene mine blitt flyttet litt rundt på. Nå befinner mye av det seg på soverommet. Det er kaos i stoffene og jeg lengter etter en hylle hvor jeg kan få orden i sysakene mine. Men enn så lenge så fungerer dette godt.

Ingen kommentarer: