onsdag 1. september 2010

Første forsøk

Enda et nytt kjekt prosjekt er i gang. I dag lå det nye boligpluss i postkassen, der var det oppskrift på hvordan man heklet vase rundt et syltetøyglass eller en "sokk" som jeg kaller det. For en ide, fram med heklenålen og garn, men jeg manglet jo syltetøyglass. Derfor ble det bare en prøverunde i dag, et første forsøk. gitt om jeg skal hekle mange "sokker" til syltetøyglass i helgen. Utrolig stemningsfulle med lys i nå når høsten nærmer seg.

(Beklager de dårlige bildene, var litt mørkt i stuen.)

6 kommentarer:

annicken_j sa...

Så fint det ble!! Også så flink du er :D

Christine C sa...

Det ble jo superfint! Jeg så det tipset jeg også, og likte ideen. :)

me sa...

Så fin den ble - skal se om jeg skal kopiere den også - har noen små t-lysholdere som har bruk for en oppdatering. :)

Unknown sa...

Så flott det blei da!

Må sei eg likte veldig godt den strikka varianten og :o)

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Så fint det blei! Kjæmpeflink du e:)

Nina B. sa...

Supersøt! Likte også veldig godt vasen fra Ferm Living! Nydelig både farge og tekstur.

Goood helg! klem Nina