lørdag 28. august 2010

Ferm Living og lappepute

I dag ble det en spontan tur til min besteforeldre i Vanse. Planen var egentlig å sy og slappe av, men før jeg visste ordet av det satt jeg i bilen av mamma. 
Det ble tid til et raskt stopp innom favorittbutikken i Lyngdal, der kjøpte jeg vasen som står på stuebordet fra Ferm Living. Den kan brukes både som vase og lykt å passet helt perfekt nå som det begynner å bli kaldere i været. 


Bestefar har en flott hage som det bogner av blomster. Både min mor og jeg har vært heldige og fått mye blomster av han til hagen vår. Før vi gikk plukket jeg med meg en liten bukett som kan pynte bordet nå i helgen. Ser så fram til jeg også kan ta saksen med ut i hagen og plukke inn fargerike buketter og med bestefars hjelp kommer ikke det til å bli så lenge til. 


Jeg har jammen med fått tid til å sy litt i uken som har vært, resultatet har blitt denne nye lappeputen. Jeg har klippet opp lapper til en til som jeg håper vil bli ferdig i løpet av helgen. 
I kveld får vi besøk og jeg skal diske opp med hjemmelaget lasange. Ønsker alle en deilig kreativ helg videre.

6 kommentarer:

svimelaura sa...

For noen flotte farger på den puta!!! Me like! Her var det så mye kjekt at jeg må henge meg på videre tror jeg:-)

Kaspara sa...

Heisan!
Nydelige avstemte farger på puta; den ble utrolig fin!!!
Lilla og grønntoner er jeg veldig svak for sammen.
Morsom vase også og koselig med blomster fra bestefars bed.
Ha en ny flott uke!¨
Klem fra kaspara

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
For ei kjæmpfin pute du har laga! Den likte æi veldig godt! Driv også på å syr lappepute no, kjæmpegøy:)
Vasen din va kjæmpestilig altså! likte den.
håpe du får en fin start på uka.
klæm

BlandetLoft sa...

Hørtes koselig ut. Flott pute.. du er en mester på de der altså.

Susanne sa...

For ein herleg og fargerik bukett! :) Og kjempefin pute, du er jammen flink med symaskina!

annicken_j sa...

Ja ikke sant, jeg føler også at døgnet skulle ha flere timer for tiden!
For en fin pute du har lagd da, jeg liker sammensetningen av stoffene :D
Jeg ønsker deg en fin uke :D Klem