onsdag 6. januar 2010

Nytt stuebord og mer farge i leiligheten

Vi har endelig kjøpt oss et nytt bord til stuen. Det gamle bordet flasset maling og bordplaten begynte å løsne. Så etter mye leting ble bordet Imfors fra ikea med oss hjem. Vi er kjempe fornøyd og blir like overrasket hver gang vi dekker på over hvor mye plass det er på det. Ellers så er julepynten så og si tatt ned, det var deilig å få renset det ut og gjøre klart til lysere tider, merker at behovet for farger er stort. Så nå gleder jeg meg til våren slik at alle mine fargesprakende vaser og dill dall kan komme fram igjen.



Denne burstdagskalenderen kjøpte jeg før jul, men kunne ikke legge den ut fordi jeg hadde også kjøpt en i gave til en venninne. Synes den bare er rå herlig og fargeglad. Også er det utrolig handy og kunne holde oversikt over alle bursdagene. Fordi her i gården bli slike dager ofte glemt, men ikke nå lenger nei...




Nedenfor er det bare noen bilder som beviser at det har kommet mer farge inn i leiligheten nå etter jul. Jeg har begynt på skolen igjen og ser veldig fram til dette semesteret. Skal ha fordypning i forming og det skal bli flott å utfordre kreativitenten litt og få muligheten til å skape noe igjen. Nå holder vi på med et proskjekt hvor vi har tatt et bilde, funnet et utsnitt også skal vi lage collage av det, male og tegne det. Legger kanskje ut resultatet her hvis jeg blir fornøyd, hihi.
Har også fått en deltidsjobb med å prøve å holde varmen i leiligheten. Selv om vi ligger over bakken er det utrolig kaldt hos oss, og de store vinduene trekker kald luft inn. Resultatet av dette er: mange tente telys og stearinlys, altså har vi stort forbruk på dette, to ovner som går hele tiden, ulltøy og gode deilige pledd og krype under.


Klem fra Ann Kristin

2 kommentarer:

Christine sa...

gratulerer med nytt stuebord, ble kjempeflott :D jeg vurderte samme bordet selv, men til slutt falt valget på en billigere variant, gode gamle lackbordet, hehe :)

kult med sånn bursdagstavle, greit å ha hengende fremme sånn at man husker :) til bursdagen min fikk jeg en hjemmelaget bursdagsbok av en venninne, den er også veldig praktisk :)

Anonym sa...

Heihei..

For en fin blogg du har :D likte veldig godt den bursdagstavlen, er det en plass på nettet den kan kjøpes?

Ha en fin kveld videre :D

Hilsen skattejeger`n :)