torsdag 26. november 2009

Knappehjerte, Knappestjerne, Zinkhus og Stjerner i vinduet


Har hatt to deilige dager i Kristansand, en liten ferie før det braker løs med eksamen. Jeg fikk gjort unna mange julegaver og det er bare den beste følelsen å være god i gang. Jeg fikk også kjøpt noen små skatter til meg selv. Knappehjerte som henger på oliventreet er en av skattene, synes det var så uskyldig og søt. Liker det enkle når jeg pynter til jul.
Har også fått kjøpt meg en knappejulestjerne til å ha på treet. Dette er den eneste stjernen til å ha på treet jeg virkelig har likt. Hr. Lykkeligmedfarge og jeg pleier å ha samme diskusjon hvert år, stjerne eller spyd i toppen av treet. Jeg har vokst opp med spyd og får følelsen av at noe er galt med treet uten. Mens hr. lykkeligmedfarge vil ha stjerne i toppen. Jeg har vunnet diskusjonen så langt og sagt at den dagen jeg finner en stjerne som jeg liker så blir det stjerne i toppen. Og vips så datt jeg over denne vakre stjernen, så i år får hr. lykkelig stjerne i toppen av treet:-)



Zinkhuset er også på plass, og endelig har jeg hengt opp stjernen i vinduet. Det har blitt så koselig og jeg nyter lyset deres. Gleder meg til alle rundt får opp lysene i vinduene, det er bare så deilig å få litt lys i vintermørke.