fredag 5. februar 2010

Min første Award

Ble kjempe glad når jeg i dag fikk min første Award av Hege, noe som var utrolig overraskende og kjempe koselig. Tusen takk.


Oppgaven til denne Awarden er å skrive ned 10 ting som gjør enn glad. Jeg har mye å være glad og takknemlig for så dette blir lett.

Hva gjør meg glad:

1. min fantastiske samboer
2. familien
3. å være sammen med gode venner
4. Bell, min lille hund
5. at jeg om noen få måneder er ferdig utdannet førskolelærer
6. at vi planlegger bryllup
7. interiør
8. lange turer i flott natur (spesielt på Listastrendene)
9. kreative ideer
10. god mat

I kveld har jeg sydd ferdig lappeteppet mitt og kjenner at jeg er ganske glad over resultatet. Jeg legger ut et innlegg om det i morgen.
Jeg velger å sende denne awarden videre til denne bloggen:

Christine: http://gunhipswollenlip.blogspot.com/

Ha en glad natt...

2 kommentarer:

Hege sa...

SV: Godt vi har mye å være glade og takknemlige for! :) Awarden var du vel fortjent.. Er ofte på besøk her hos deg:)
Jeg har det ellers bare bra. Kan ikke klage, nytter fint lite uansett;) Håper alt er bra med deg også, og at du får ei strålans helg!!

Christine sa...

tusen hjertelig takk for award og fine ord på bloggen min, søte deg :D