søndag 27. mars 2011

Søndag er en skjønn dag








Helgen går utrolig raskt, og vi har fått gjort mye. I dag har vi vært i barnedåp og kost oss med god mat og nydelige kaker. Jeg var oppe klokken halv åtte for å bake foccatiabrød til dåpen noe som var litt i det tyngste laget siden vi hadde stilt klokken en time fram. Baker skal jeg hvertfall aldri bli (SMIL).
Ellers så var lørdag helt fantastisk, jeg satt for første gang ute på terrassen og solte meg, hengte opp klær og vasket vinduene ute. Utrolig deilig selv om det innimellom solen kan noen små fnugg med snø. Stuen har blitt pyntet med orkideer. Og på kjøkkenet har de blå marimekkoboksene byttet plass med de røde. Huset klargjøres til vår, sol og sommer. Trenger virkelig noen fargekick nå. I kveld har jeg tilogmed fått sydd litt, skal vise dere til uken, vil sy litt mer i morgen.


Veldig glad for tilbakemeldingen jeg fikk på det forrige innlegget, gøy at dere liker bloggen sånn som den er. Så da fortsetter jeg bare i samme bane og blir forhåpentlig mer inspirert nå som det blir lysere dager.

God uke til dere alle

10 kommentarer:

Svenngården sa...

Så fine bilder! Og så heldige du som har fått solt deg! Her er det helt hvitt ute.. Fysj, så lei av snø!

Ha en flott, fargerik uke!

-Amalie

Brita sa...

Innom for å ønske deg en fin uke!

Jeg syns du har så mange fine småting. Søte skåler og sånt:)

Min uke skal brukes på eksamenslesing - sykepleiens kunnskapsområde som står på plakaten... 4 dager igjen!

Høres ut som om dere har hatt en herlig helg:) Og du, om du får barn har de en lei tendens (hvert fall mine) til å stå opp i 6-7tida;) Trenger ikke være baker for å stå opp i otta... *fnis*

Tudelu!

Nina B. sa...

Slike søndager er nydelige!
Hadde det slik sist lørdag jeg, både med vindusvask og alt ;)
Ikke at det hjalp stort egentlig, for de er nesten skitnere inne..
Neste helg.... ;)
Ha en fin-fin uke!

klem

Minmill sa...

Hei og hopp. Her inne var det vårlig og lyst. Det er sjeldent jeg er på blogg for tiden, men da er det jo desto gøyere og ta en titt. Jeg merker jeg er avhengig av inspirasjon for å komme meg videre hjemme hos oss. Og så finner jeg jo mye inspirasjon hos deg da. Ha en flott dag.

AM sa...

Heia! Liker bloggen din veldig godt, farger er herlig! Jeg er imponert over at du var så tidlig oppe og bakte! Fortsett som du gjør, du sprer glede og farge i hverdagen :)

Maya sa...

Hei! Ramlet innom bloggen din, og likte godt det jeg så! Liker miksen av moderne og retro hos deg. Prøver å finne den balansen selv.

Hilsen meg, med-kristiansander :)

Datt sa...

*Skjønndag*
Og søteste Sniff-koppen! :)

Hildemiho sa...

masse fine detaljer. elsket den gule sopp-lysestaken. den var bare super lekker! ha en god uke!
klem

an-magritt sa...

HERLIGSTE bildene!
Og jeg er så glad i bloggen din.
Måtte bare si det igjen. :)

Eirin sa...

Klesvask ute i vinden er et sikkert vårtegn for meg:) Uheldigvis bor jeg i blokkleilighet(uten veranda), så å henge klesvasken ute skjer kun når jeg er hjemme hos foreldrene mine. Jeg sto opp klokken 06.00 på lørdag! Det var tungt, men jeg er A-menneske og syns det er deilig å føle at dagen varer evig. Men det var strengt tatt for tidlig for meg også ;)