torsdag 16. desember 2010

8 dager til jul





Nedtellingen har startet. Det er bare åtte dager til jul, det går så enormt raskt nå. Jeg har fått gjort en del av tingene på min "to do list", men jeg ligger litt etter. Men må nok bare tenke at det jeg ikke får gjort innen tirsdag neste uke får bare være. Pinnekjøttet er hvertfall i hus og i morgen skal vi ta siste rest av julegavene. Også skal vi kjøpe oss juletre i morgen.
Jeg gleder meg til en liten juleferie, mye god mat, familie og venner. Det er en fantastisk tid. Etasjefatet fra konzoil har kommer fram. Dette skal brukes flittig til julekaker og frukt i julen. 

Ha en deilig torsdag alle sammen, nå er det snart helg igjen.

9 kommentarer:

Ellen Marie Albertsen sa...

Må kose deg masse i julen!

Rosa sa...

VRÆÆÆÆÆÆL! Du må ikke si sånn!!! 8 dager er jo ingenting!! Hehe...
Ganske i rute jeg også, mangler bare et par små gaver som skal kjøpes/lager i helga:-)

Teen er like god som den ser ut som:-)

Fortsatt god torsdag!

Klem, Rosa

Minmill sa...

Jeg elsker juleinnlegg i bloggene, og dine treffer meg midt i hjertet. Jeg var nettopp inne hos Kaspara og tittet på de flotte stjernene, og jammen hadde du laget noen du også. Kjempefine er de. Jeg er som deg, veldig lite tradisjonell julepynt, og det til min manns fortvilelse. Han vil så gjerne ha røde nisser og sånn, men det har jeg sagt at vi ikke har lengere. Det er veldig sant, for jeg ga vekk alt for et par år siden. Uff, stakkars mannen. Jeg får gjøre det godt for han på en annen måte da.
Egentlig er jeg glad for at det er hele åtte dager igjen til jul. Det er jo et hav av tid nå siden jeg er ferdig med nesten alt. I år skal vi ikke ha noe opplegg hjemme hos oss, så det er nesten bare å surfe fra sted til sted, og dra hjem og hvile innimellom.

Jeg ønsker deg en god jul dersom jeg ikke er på bloggbesøk hos deg før jul. Kos deg!!!

Gollass sa...

Koselig i hjemmet ditt;-)

an-magritt sa...

Jeg må bare si: Bildene dine er så VAKRE!

:)

Ha en deilig kveld, du flotte kvinne!!

KLem

Hyttehuset sa...

Denne bloggen dumpa eg innom reint tilfeldig, men her må eg innom meir, for her kan eg drøyme meg bort. Knallfin!

Mollie sa...

Wow, det var en innmari fin kjøkkenkrok! Så kult med det (oliven?)treet borti kroken der, og lampene var jo bare helt knall. Superfint!

Ha en fin kveld, hilsen fra Mollie

Skjerstad sa...

Koselig du har det i kjøkken kroken :) Etasjefatet er så kult og de industrilampene bare digger jeg ;)

Kos deg i adventstiden :)
Hilsen Janne

BlandetLoft sa...

Hihi! Ja nå er det ikke lenge igjen.
Utrolig fint det har blitt ved spisebordet ditt nå.
Ønsker deg en fin juletid.
Klem fra meg på loftet.