fredag 26. februar 2010

Shopping i Kristiansand

Her er resultatet fra min lille ferie i Kristiansand. Jeg skulle egentlig ikke shoppe så mye, men jeg trengte en del nye klær til turen til Barcelona. Klarte jo å gå litt bananas på Upstairs og Stoff og Stil også da, Obs... Jeg ble helt vill da jeg så at de hadde fått Stoff og Stil i Kristiansand, jeg kunne vært der i mange timer. Men pengeboken så nei og mamma ble lei, hehe. Er uansett fornøyd med resultatet fra butikkene.

Garderoben er fornyet, pluss at jeg har vært rundt i dag å kjøpt meg en ny veske og kåpe. Så nå kan bare våren komme.


Boken Gammelt nytt - på nytt, er kjøpt på mammut utsalget og kostet 99kr, det er ganske mange kjekke forslag i boken. Bokstavene er fra Hansen og co.

Fikk også kjøpt en del kjekke, veldig "nødvendige" ting på Upstairs. Dette tenkte jeg hvertfall når jeg gikk gjennom butikken.


Gleder meg til å begynne å sy av disse soffene, det skal bli nye puter, små vesker og lappetepper. Det er hvertfall det jeg har planlagt til nå.

Så der har dere mine shopping kupp, nå venter jeg på at min kjære skal komme hjem. Da kan helgen begynne, fredag er min favoritt dag.

Ha en flott helg alle sammen..

3 kommentarer:

salige lavendel sa...

Så skjønne de turkise stoffene dine var :) Ha en fin kveld!

Christine sa...

åååååh, heldigen som har vært og handla på stoff & stil da, så mange fine stoff du har fått deg! er en del av dem som er på min ønskeliste også :D

herlige bokstaver du har funnet deg også! perfekte fargen :D

nydelig den kjolen fra gina tricot også! kanskje jeg også må handle meg en sånn? :)

Ellen Marie Albertsen sa...

Fine fine stoff, og fine klær også:)
Skulle egentlig bare skryte av sofakroken din under, men så så jeg så mye annet fint på bloggen din også:)