søndag 25. oktober 2009

Det lille skapet

Jeg har lenge vært på utkikk etter et lite skap, har sett på små franske flueskap, zinkskap med glass vegger, store oppbevaringsskap (som jeg vet jeg ikke har plass til) osv. Jeg har hatt lyst til å kunne ha litt mer av pynten stående framme og ikke gjemt bort i et lukket skap. Men så er det jo bare å finne det rette skapet da.
Så på fredag var meg og herr lykkeligmedfarge rundt og kikket. For det første ble jeg gira over all den fine julepynten som var kommet i butikkene. Også fikk jeg se SKAPET.
Da vi gikk ut av butikken var jeg den stolte eier av skapet og hadde noe små nips i posen også som jeg skal få lagt ut snart. GØY!

Her har jeg begynt å sette pynten, men jeg føler at det er noe som mangler og er ikke helt fornøyd.

Det som manglet var jo så klart litt farge, jeg klippet til fine ark jeg har til å lage kort av og festet dem i skapet med dobbelsidig tape. Synse resultatet ble veldig bra, og tingene i skapet ble letter å se.

Denne søte blomsten til å ha telys i var en av tingene som fikk plass i posen min på handleturen.
Den er veldig stemmningsfull nå i høstmørket.

5 kommentarer:

Linda sa...

Så fint skapet ditt ble med litt farge!
og ja tingene kom mer til sin rett!
Fin blogg du har!

Ha en fin fin kveld!
Klem Linda

Maya: sa...

Hei! Det er alltid så hyggelig å høre fra nye bloggere:) Takk for kommentar inne hos meg. Jeg tror at de lotusblomstene er noe av det vakreste jeg vet om når det kommer til stearinlyssjiktet. Skikkelig stemningsfulle! Jeg synes skapet ditt ble veldig fint med litt farge inni, og du hr helt rett, tingene kom mer frem. Skikkelig "goskap" ble det hihi. Og så skulle jeg gjerne hatt en slik gammel skjenk du har på kjøkkenet ditt. Jeg håper jeg skal få plass til en i en fremtidig bolig. De er så fiine!

Maya

Linda sa...

Hei, det er vanskelig å gi enkle tips ang. lappeteknikk.
Jeg har vært så heldig å lært dette av mor til en venninde av meg.
Men en ting er sikkert en sparer seg masse arbeid med linjal, skjærematte og kniv.
Men det er en teknikk å bruke utstyret.
Kanskje det finnes noe litratur ellers så kan en jo gå kurs.

Ha en fin kveld.
Linda

Tove sa...

Så fint lite skap, ble kjempefint med papiret inni:)

fgthtyhsrty sa...

kyrie 7
retro jordans
lebron james shoes
lebron shoes
off white