tirsdag 28. juni 2011

Grunnen til mitt fravær: Vi har giftet oss!

25.06.2011 giftet jeg og Hr Lykkelig oss. Vi hadde et fantastisk bryllup akkurt slik vi hadde drømt om, lite og intimt i København. Dette er grunnen til at jeg de siste ukene har "glemt" bort bloggen litt. Vi har hatt en uke i Køben og har virkelig forelsket oss i byen spesielt siden vi nå har så mange flott minner fra den store dagen vår.


Kjolen kjøpte jeg får et par år siden, den var alt for stor og har blitt sydd inn 6 cm på hver side,  mamma og jeg var gale nok til å sy inn stroppene litt. Blondeboleroen som jeg har over falt jeg over en dag jeg var og kikket litt på sørlandssenteret. Den passet helt perfekt til kjolen. Brudebukketen bestilte jeg i Køben en dag før bryllupet, hår og sminke gjorde jeg selv. Jeg laget klar blomstrene på badet på hotellrommet, hehe. På søstrene grene kjøpte jeg kubbelys til bordet og slikepapir til pomponger.





Dagen var perfekt og jeg har giftet med med verdens snilleste og beste mann.
Vi sitter igjen med mange minner og det var litt vemodig å reise i dag, men også veldig godt å komme hjem.Gleder meg til å viser dere ALT jeg har kjøpt blant annet fra: retrovilla, husflid, notre dame og illums bolighus. København er mekka for interiør sultne damer.

33 kommentarer:

Signe sa...

Hurra og gratulere så masse :)

Sukkertøy for øyet sa...

ååå, så herlig!!
GRATULERER MASSE :)

Nydelig par da ;)

En støvel og en sko sa...

Wow, for et flott par! Og GRATULERER med overstått bryllup. Kan tenke meg det var romantisk i København.

Klem

Duse Pasteller sa...

Ååh, nå ble jeg nesten litt rørt...
Gratulerer så masse!!
Nydelige bilder!
Klem:)

Mona sa...

Gratulerer så mye!!!!!!

Hyttehuset sa...

Gratulerer så mykje med den store dagen i den flotte byen. Og kor fin du var! Eg gler meg også til å sjå innkjøp, og så ønskjer eg dykk all lukke saman. Eit nydeleg par!

Høytrykk sa...

Gratulerer så mye! Et vakkert par! :)

Helle Jescika sa...

Tillykke. Så smukke i ser ud.

Sybell Agathe sa...

Jeg har ventet på denne oppdateringen! ;) Gratulerer så mye!! Flott par, lekker kjole og nydelig bukett! ;)

Jatte sa...

Gratulerer så mye som mann og kone!:)

Vakre dere var på den store dagen!

Ha en fin kveld,
KLem Jatte

Tullefrans sa...

Gratulerer så masse! Det var sikkert helt fantastisk, og ut av bildene å dømme så det helt perfekt ut! Nyt hvetebrødsdagene :)

AbluMoo sa...

Gratulerer så mye til dere begge to. Hurra, hurra for romantisk bryllup! :)

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Gratulere så utrulig masse! Sitt her med tåra i øyan no... Så utrulig nydelig dåkker va!Åååå det e jo bare helt fantastisk å gifte sæi. Tenk å få være prinsesse for en dag. Og å love den du elske aller mest her i livet at DÅKKER to, dåkker skal være sammen resten av livet...*sukk*
Kos dåkker masse som nygift:)
Klæm fra mæi (som har en aldri så liten bloggpause, men kjente at deta måtte æi jo bare kommentere)

Anonym sa...

Hurra hurra for dere! :)

NYDELIG kjole, og så fin du var... Tenker dere har koset dere på dagen deres og i Køben. Gleder meg til å se flere bilder. :)

Klemmmer!

frk.B sa...

Gratulerer så mye!
København er fantastisk :)

Unknown sa...

ÅÅÅ, grattis. Vi var i Køben i helgen, hadde jeg vist det skulle jeg ha stått med en stor bukett med roser i retrostoff til deg der utenfor;)) Nyt livet som nygift!!!

Anonym sa...

Så fine dere var!! Gratulerer så masse med vel overstått bryllupsdag!!

ReVinyl sa...

Sååå nydelig du var og så kjekk mann du har :)

For en hærlig opplevelse! Deilige minner til senere...så utrolig lurt å gjøre det på den måten... :)

KROnPRINSESSENE sa...

GRATULERER :)
For en super nyhet!
Dere så nydelige ut...
Ønsker dere alt godt i fremtiden.
Klem May Helen

Allis i Eventyrland sa...

Gratulerer så mye! :D Du ser fantastisk ut!

Knutepunktet sa...

Gratulerer så mye til dere begge!!

Linda sa...

Gratulerer så mye med giftemålet! :) Kjolen ser bare helt nydelig ut og det gjør buketten også! Så flink du er. Fin blogg også, så her kommer jeg til å følge med fremover :)

AM sa...

Gratulerer så mye! Nydelig brudepar! :)

Design À la Camara sa...

Hvor så I smukke ud - nydelig kjole- og sikken en dejlig nyhed. Tillykke til jer.

Klem
Mille

Eirin sa...

Åh, gratulerer! Nydelige bilder. Kos dere som nygifte :)

Brita sa...

Fininger!

Gratulerer så mye:)

Hildemor sa...

Gratulerer så mye, nydelig par og bilde:).
Skal til køben på shopping i november, gleder meg:).
Klem

Marlene sa...

Gratulerer!!!
All hell og lykke ønskes de nygifte!

Rosa sa...

Gratulerer så mye!!
Nydelige bilder, ikke vanskelig å se at dere har hatt en deilig uke:-)
Kos deg masse videre, i morgen er det HEEEELG! :-D

Stor klem, Rosa

Dragensol sa...

Gratulerer så utrolig mye!
En god grunn til å glemme bloggen :)
Nydelig kjole og flotte bilder.
Ha en strålende helg som kommer!

Marianne sa...

gratulerer så mye med bryllupet! for et vakkert par dere er! nyt hvetebørsdagene ü

frusunde sa...

Gratulerer så mye med ekteskapet! Så fantastiske bilder av festen deres. Du så jo så lykkelig ut da jeg så deg på flyplassen, skjønner hvorfor nå :)

Kos dere masse sammen også som ektepar. Klem

Tonje sa...

Gratulere så masse til det flotte ekteparet!