søndag 18. oktober 2009

Enda ei helg er over


Enda ei helg er over og det er nå man skal føle seg uthvilt og klar for ei ny uke. Siden jeg er student, har helgen gått bort i oppgaver og forberedelser til ei ny uke i praksis. Jeg savner og bare kunne slappe av i helgene å ha tid til å utfolde mine kreative sider. Det er så mye jeg har lyst til å gjøre for eksempel: lage julekort, sy nye putetrekk, bake, forandre litt i leiligheten osv. Og ikke minst kunne sette seg ned med en varm kopp te og ei god bok.. Har startet på "Jenta som lekte med ilden", og ser fram til å fortsette i den når jeg får tid. Håper alle har hatt ei fantastisk helg, og ønsker dere ei god uke:-)


Det er hvertfall en hjemme som har tid til å ligge under teppet. Dette er hunden vår Bell og hun er familiens midtpunkt. Alle er veldig glad i henne og vi behandler henne nok mer som et menneske enn som en hund. Hun er en liten hjerteknuser, som man bare må bli glad i...

3 kommentarer:

Hege sa...

Så skjønt bilde av hunden deres på slutten her:)

Frk lykkelig med farge sa...

Takk for det Hege, er bare et av mange. Hun er offer for mye fotografering:-)Hun er som et lite barn.

Hege sa...

Hehe, det kan jeg tenke meg. Slike søte dyr er bare nødt å bli offer for fotografering. Kjempeherlig:)