torsdag 25. august 2011

Tilbake





Hvor skal jeg begynne etter en så lang bloggpause. Det har skjedd så utrolig mye siden sist. Vi har hatt en deilig ferie, små turer hjem til Lista, fikset opp soverommet, malt terrassen, vært på stranden og badet så mye vi har hatt mulighet til. Akkurat nå holder vi på å fikse opp begge badene og gjesterommet, så mesteparten av huset er snudd litt på hode. I tillegg har vi ommøbler stuen og er veldig fornøyd med resultatet. Maleri på veggen har blitt kjøpt for en del av bryllupspengene vi fikk. Vi falt for de fine fargene og sjøen. Jeg har vokse opp med sjøen og savner den hver dag.
Og sist men ikke minst lappeteppet er ferdig. Jeg har holdt på med det i hvertfall ett og et halv år, hehe. Men i sommer fant jeg det fram igjen og bestemte med for å gjøre det ferdig. Nå koser både jeg og hunden oss med det hele kvelden. Det er så deilig.

Her var litt nytt fra oss og jeg skal prøve og oppdatere bloggen litt tittere. Men med et hus som er preget av oppussing igjen, så kommer jeg hvertfall sterk tilbake når det er over.

Ha en flott dag alle sammen.


12 kommentarer:

Myke minutter sa...

Velkommen tilbake! Og ha en fortsatt strålende augusttorsdag :)

Unknown sa...

Å så fint at du er tilbake, savner de koselige innleggene dine vettu;) teppet var knallfint, jeg holder også på med et, men klarer jo ikke ting som ikke blir ferdig på 1-2-3...kanskje jeg får lage en pute i stedet...hi,hi...klem W.

Sybell Agathe sa...

Velkommen tilbake! :) Har ventet på nye innlegg. Lykke til videre med oppussingen! Gleder meg til å se bilder! Klem

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Velkommen tilbake fra en liten bloggpause.
Her har æi også hadd en lang pause med blogging, men håpe den e over no.
Like stua dåkkers veldig godt:) Og det nye maleriet dåkkers va nydelig. helrige farger:)
håpe du kose dæi masse
klæm fra mæi

Tullefrans sa...

Stua ble kjempefin! På mange måter er dette veldig "min stil", og lappeteppet var jo rett og slett prikken over i-en. Selvgjort er velgjort, selv om ett og et halvt år er lang tid! Hehe, det er i alle fall fint med alt som er fullført.

Vi er akkurat ferdig med baderomsoppussing selv, og kjenner virkelig til kaoset som råder. For å si det slik så vil jeg fortsatt ikke gå inn på gjesterommet der grovarbeidet og oppbevaringen har pågått. Det kommer til å ta lang tid å sette dette tilbake i stand! Men det er jo verdt det i det store og hele. Ingenting er deiligere enn nyoppusset bad! :D

Fjasevas Huset sa...

Er du fra lista? min mann har så si all sin familie der:)

kjenner til sommermodusen. prøver selv å bli flinkere til å komme i hakk igjen, men ikke alltid like lett oppi oppussing og unger, jobb og aktiviteter...

Stor klem fra Mirjam

Husmora sa...

Velkommen tilbake :) Maleriet var nydelig!

PillePalle sa...

Kjempefint lappeteppe!
Ønsker deg en fin helg.
Klemmer fra PiPa

Rosa sa...

Velkommen tilbake! Høres ut som du har hatt en super sommer:-)
Ikke stress med bloggingen, den kommer når den kommer- jeg snakker av erfaring;-)

Håper du får en fin helg!

Klem, Rosa

Hildemiho sa...

velkommen tilbake!! og nyyyydelig teppe!!

Anonym sa...

Savner fargeinnsprøytingen herfra:) stikker innom med jevne mellomrom med håp om gjennsyn.

مركز الشعلة sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.